Zobacz, kto sporządzi dla Ciebie gazetę firmową.

Strategie promocyjne to ważny element prowadzenia przedsiębiorstwa – dzięki nim można wykreować image marki w oczach kupujących, a to przy umiejętnym planowaniu niewątpliwie da rezultaty w postaci zwiększonych zysków. Powinniśmy przy tym pamiętać, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jedną filię powinni również zadbać o to, co są myślą o niej pracownicy. Najefektywniejszą techniką kontaktu z załogą od lat są gazety firmowe. Warto więc napisać o nich parę zdań. Dlaczego są tak chętnie wykorzystywane przez firmy? Co zazwyczaj znajduje się w tego rodzaju publikacjach? I – co na pewno jest najważniejsze – jakiej firmie zlecić przygotowanie gazety firmowej?

Zawartość gazet firmowych

Zadaniem gazety firmowej jest ukazanie zatrudnionym atutów firmy, w której pracują. Dlatego sporo uwagi twórcy poświęcają osiągnięciom firmy i zatrudnionych. Gazeta firmowa powinna także przekazywać wiadomości dotyczących działań przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeżeli pracownicy kolejnych filii się nie znają. Czytając gazetę firmową, zatrudnieni powinni też poczytać o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno się domyślić, bywa różna zależnie od specyfiki przedsiębiorstwa, liczby pracowników oraz od średniego wieku zatrudnionych.

Atrakcyjna gazeta firmowa

Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużym stopniu zależy od tego, jak ona się prezentuje. Z tego powodu ważne będzie zarówno to, kto napisze artykuły zawarte na jej stronach, lecz także to, komu powierzymy jej skład. Osiągniecie oczekiwanych efektów marketingowych bez wątpienia uprości gazeta firmowa opracowana przez profesjonalną firmę reklamową. Stawiając na to rozwiązanie nie tylko spowodujemy, iż czytelnicy łatwiej znajdują ciekawe dla nich informacje, lecz także gazeta będzie wyglądać atrakcyjniej, przez co sięgnie po nią większa liczba osób.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]