Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
Producenci sprzedają rozmaite typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków lub kas biletowych.
Pawilon namiot – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się dużą trwałością, która jest rezultatem wykorzystania do ich produkcji wysokiej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – także przy intensywnej eksploatacji.