Dowiedz się, komu zlecić pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to różne prace, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Innym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki.

Google wartościuje każdą witrynę www pod kątem około 200 przeróżnych czynników. Rezultat tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona lub jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają między innymi responsywność, linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jak również jakość treści.

Wpisując w przeglądarkę Google jakąś frazę, użytkownik otrzymuje wykaz stron, których treść została uznana za najlepiej pasującą do szukanego zapytania. Jakie adresy pojawią się w SERP najwyżej? Głównie te, których treść jest niepowielona z innych witryn i odpowiednio nasycona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), a także liczba linków odsyłających do naszej strony.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć je fachowcom z agencji SEO

Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, wobec tego warto oddać pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron specjalistom. Wyśmienitym wyborem jest firma SEO mająca kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale także social mediów oraz projektowania stron. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które również rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do właścicieli stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów albo usług firmy. Decydując się jakikolwiek biznes nieroztropnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej albo ją uruchomić, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągła rywalizacja o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków blisko 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych usługach, co wyraźnie pokazuje do jak obszernej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszej oferty.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]