Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej informacji o tym, jak zatrudnić agencję SEO.
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać solidną firmę SEO? Należy skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów.
Google podpowiada, jak zatrudnić dobrą agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozwija się w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak przykładowo Yahoo, Baidu czy Yandex, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle jest to niełatwe bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone frazy,
- udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, np. poprzez cykliczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
- zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.
Pracownica Google zaznacza również, że dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą pierwsze rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.