Co powinieneś wiedzieć o agencji PR Kraków?

Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą, działania reklamowe winny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, kalendarzy, billboardów lub ulotek. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne teksty na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez popularne portale, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.

Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanej i harmonijnej grupy pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]