Dowiedz się, komu zlecić pozycjonowanie Krakow

Istnieją 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną funkcję przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, koncert znanego zespołu czy Dzień Ojca. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Najczęściej trzeba zainicjować je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uaktualnioną treść witryny internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Kolejny rodzaj pozycjonowania to dobre i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą poprawnego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to także znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest również to, iż rośnie trend wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty sportowe Nike Tanjun białe sklep online,
– golarka Braun Seria 5 szara,
– telefon Samsung Galaxy A40 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne przede wszystkim dla sklepów online. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu istotne jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep RTV Bałuty”)
– miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do odbiorców mieszkających w danym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]